Veel Gestelde Vragen

1. Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

 

Wij accepteren momenteel betalingen via Credit Card.


2. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

 

Als je de status van jouw bestelling wil volgen, bijvoorbeeld als je wil weten waar jouw bestelling is, wanneer je jouw bestelling kan verwachten of om te zien wanneer jouw bestelling is verzonden, kom je terecht bij "status bestelling".


3. Waar naartoe verzenden jullie?

 

Wij verzenden wereldwijd. Er kunnen bijzondere locaties zijn, waarvoor we aanvullende informatie nodig zullen hebben, maar in dit geval zullen wij z.s.m. contact met je opnemen.

 

4. Welke garantie bieden jullie op de producten?

 

Wij verkopen alleen producten, waarvan wij geloven dat ze van hoge kwaliteit en betrouwbaarheid zijn. Voordat onze jurken aan onze klanten verzonden worden, zal onze QC personeel gedetailleerde controle uitvoeren, om zeker te zijn dat ze aan onze hoge kwaliteitseisen voldoen.


5. De prijs van mijn jurk op de factuur is lager is dan de werkelijke prijs, waarom?

 

Wij verkopen goedkoper op onze producten, want we zijn in de fabriek rechtstreekse verkoop, die kan redden van de materialen en vracht kosten.

 

6. Als ik iets terug wil sturen, wat is dan jullie retourbeleid?

 

Klanten moeten contact opnemen met onze klantenservice om binnen 7 dagen na ontvangst van de producten de retourprocedure te starten. Als jouw product beschadigd is, je niet het goede product hebt ontvangen of de kleur niet goed is, heb je het recht op volledige terugbetaling. Echter, als het artikel niet beschadigd is, of het is gemaakt in overeenstemming met de maten, die je aan ons hebt doorgegeven, maar het toch niet past, houd er dan rekening mee dat wij een geretourneerd artikel niet zullen kunnen accepteren. De kosten van het retourneren worden de klant in rekening gebracht.


7. Hoeveel kost het verzenden?

 

De verzendkosten verschillen van land tot land. Ze zijn ook afhankelijk van het gewicht van de producten van jouw bestelling. Er is de mogelijkheid de verzendkosten via onze site te controleren.


8. Hoe lang is de levertijd?

 

Gewoonlijk duurt het proces na jouw geslaagde betaling 3-8 kalenderdagen. Als jouw maat aangepast moet worden, duurt het 12-15 kalenderdagen plus de gewone levertijd (3-8 dagen).

 

9. Hoe verschilt onze winkel van andere online modewinkels?

 

Onze winkel gaat direct naar de bron voor de inkoop van onze prachtige jurken. De jurken die wij verkopen zijn van dezelfde hoge kwaliteit als die verkocht van ontwerpers in traditionele salons en andere online retailers. Hoewel onze jurken niet van designer labels voorzien zijn, krijg je een vergelijkbare jurk zonder een designer prijs.

 

10. Waarom wordt de inhoud van mijn winkelwagen tijdens het uitchecken gewist?

 

Onze site heeft het nodig, dat jouw browser onze cookies accepteert voor het verwerken van een aantal gegevens in ons winkelwagensysteem. Als je geen producten in de winkelwagen kunt plaatsen of producten bij het uitchecken gewist worden, is het waarschijnlijk dat je de cookies niet heb geaccepteerd. Dus gewoon onze cookies accepteren.


11. Waarom mislukt mijn betaling en hoe kan ik het oplossen?

 

We gebruiken een strenge veiligheidscontrole voor onze internationale betalingen. Als jouw betaalkaart een hoog veiligheidsrisico heeft, kunnen wij jouw betaling niet aannemen. In het algemeen gaat de betaling bij de eerste keer mis, omdat het veiligheidsniveau dan het hoogst is. Dus probeer opnieuw te betalen. Als jouw betaling na het vierde verzoek nog altijd geweigerd wordt, gebruik dan een andere kaart of neem contact op met onze klantenservice. Ze zullen je verder kunnen helpen. De reden voor een geweigerde betaling is gewoon dat ons automatische controle systeem jouw kaart als "hoog risico credit card" inschat.


12. Lukt het een jurk te passen als ik zwanger ben?

 

Ja, maar we raden aan, dat je ons jouw lichaamsmaten ongeveer een maand voorafgaand aan de bruiloft laat weten. Zo kunnen we de jurk het best aanpassen.


13. Is jullie maattabel gebaseerd op UK of VS standaard? Hoe bestel ik de juiste maat?

 

Wij gebruiken onze eigen maattabel, die verschilt van UK en VS maten. Maak echt gebruik van onze meet-gids in verband met onze maattabel om zeker te zijn dat je de juiste maat kiest. Daarin wordt uitgelegd, hoe je professioneel kunt meten. Als je je druk maakt over de maat, raden we je zeer aan, de “op-maat-gemaakt” optie te kiezen. Neem eerst de professionele maten en vul de exacte maten in, als je jouw bestelling plaatst.


14. Ik zou mijn jurk graag korter willen hebben. Welke maten moet ik in de op-maat-gemaakt- tabel invullen?

 

Je kunt ons een kortere lengte aangeven (vanaf kuiltje in de hals tot aan de zoom gemeten.) Meet jezelf zorgvuldig en kies de lengte, die je voor jouw jurk wil hebben. Wij raden je aan, dat je ons in het veld “opmerkingen” op de product pagina vertelt, dat je de jurk korter wil hebben, zodat wij het zeker weten.


15. Hoe kan ik aanpassingen aan de jurk laten doen, zoals het toevoegen van bandjes of het veranderen van de stijl aan de achterkant? Moet ik er extra voor betalen?

 

Ja, je moet wellicht extra betalen als je eventuele wijzigingen aan jouw jurk wil hebben. Maar dat hoeft niet in ieder geval, dus het is het beste om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.


16. Als ik een jurk in een standaard maat bestel, mag ik deze terugsturen als hij niet past of als het gewoon niet bevalt?

 

Als we een verkeerde jurk naar jouw opsturen, zijn wij helemaal verantwoordelijk. Wij zullen ons best doen om een top oplossing te vinden om je tevreden te stellen. Maar retourneren zonder reden mag helaas niet. Dus meet jouw lichaamsmaten alsjeblieft nauwkeurig met behulp van onze maattabel en meet-gids op onze site. Elke jurk die je bij ons bestelt zou vanaf het begin gemaakt worden volgens jouw eigen maten. Onze kleermakers zijn zeer ervaren in het maken van de perfecte jurk.


17. Mag ik de maat en de kleur van mijn jurk na de betaling veranderen?

 

Je kan de maat en de kleur veranderen, maar je moet binnen 12 uur nadat jouw betaling wordt verwerkt contact met ons opnemen. Als het naaien van jouw jurk is begonnen, kan je niets meer veranderen.