Gratis Verzending €170+ | Kortingscode: MISSY
Winkelmandje0

U hebt niets in uw winkelwagen.

Veel Gestelde Vragen

Bestellen
Q: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
A:

Selecteer een categorie in het vervolgkeuzemenu, blader naar een item dat u leuk vindt en selecteer het. U wordt doorgestuurd naar de productpagina, waar u een kleur, maat moet selecteren en indien nodig speciale vereisten moet toevoegen.

Q:Kan ik met mijn creditcard betalen?
A:

Ja, we accepteren alle belangrijke creditcards en betaalpassen, inclusief maar niet exclusief voor Visa en MasterCard.

Q:Ik wil mijn bestelling annuleren.
A:

Maak je geen zorgen, zolang je pakket voor je niet-aangepaste product nog niet is verzonden, je kunt het annuleren door contact op te nemen met ons serviceteam.

Q: Kan ik bestellen door het servicenummer te bellen?
A:

Helaas kunnen we uw bestelling momenteel niet telefonisch aannemen. Maar we werken er hard aan om u deze functie te bieden. Maar u kunt uw smartphone nog steeds gebruiken om een bestelling te plaatsen.

Q: Wat zijn speciale vereisten?
A:

Als u wijzigingen aan het product moet aanbrengen, kunt u dit beschrijven in het veld met speciale vereisten, b.v. de jurk heeft geen bandjes, maar u wilt wel bandjes, dan kunnen we dat regelen, we kunnen tot op zekere hoogte aanpassingen voor alle jurken aanbrengen.

Betalen
Q:Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
A:

U kunt uw aankoop betalen met alle gangbare creditcards en betaalkaarten, of een bestelling plaatsen met vooruitbetaling en contact opnemen met onze ondersteuning voor beschikbare vooruitbetalingsoptie, inclusief overschrijving, Western Union en MoneyGram.

Q:Is mijn betaling veilig?
A:

Zeker een ja! We maken gebruik van de hoogste industrienormen op onze website en het betalingsproces te beveiligen. missydress.nl is volledig PCI-compliant en gecertificeerd om betalingen te verwerken. Alle informatie die u ons verstrekt, wordt versleuteld verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL).

Vouchers / kortingscodes
Q:Waar kan ik mijn voucher of kortingscode verzilveren?
A:

Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om de specifieke code in te voeren, deze wordt toegepast op het hele winkelwagentje.

Q: Hoe vaak kan ik de kortingscode gebruiken?
A:

Elke aankoop eenmaal, zolang de promotie actief is.

Q: Ik heb me aangemeld voor uw nieuwsbrief, waar is mijn code?
A:

Wegens voorschriften moet u naar uw mailbox gaan en uw nieuwsbrief-abonnement activeren. De code wordt getoond nadat u op de activeringslink hebt geklikt.

Grootte
Q: Hoe weet ik mijn maat?
A:

Elke productbeschrijving bevat een gedetailleerde maattabel, u kunt zelf meten en de maat van de jurken kiezen op basis van het resultaat. Raak niet in de war als je een andere maat hebt dan je standaard vrijetijdskleding, jurken hebben verschillende maten.

Q:Hoe me te meten?
A:

We gebruiken drie verschillende factoren, buste, taille en heupen.

- Buste: Meet rond het volste deel van je buste.

- Taille: Meet rond de natuurlijke taille.

- Heupen: Meet rond het volste deel.

Zorg ervoor dat u strakke kleding dragen tijdens het meten van jezelf. Controleer of de jurk heeft een ingebouwde bh zo ja, meet jezelf zonder beha.

Q: Mijn lichaamsafmetingen passen niet in een specifieke maat!
A:

U kunt aangepaste metingen kiezen en uw lichaamsafmetingen in de bestelgegevens invoeren zonder een vooraf gedefinieerde maat te kiezen. Extra kosten kunnen van toepassing zijn.

Q:Zijn de maten b.v. UK 10, standaard UK-maten?
A:

Er zijn geen standaardmaten voor jurken in het VK of de EU, daarom gebruikt vrijwel elke fabrikant zijn eigen kaart. Raadpleeg onze maattabel voor meer informatie.

Verzenden
Q:Welke verzendopties zijn beschikbaar?
A:

We bieden standaard en versnelde verzending wereldwijd. Voor drop- of bulkverzending en groothandel in containerverzending hebben we geen versnelde opties. Neem contact met ons op als u meer dan 100 jurken wilt bestellen. We hebben geweldige groothandelsprijzen en uw reizen naar onze workshops op maat.

Q:Hoe lang is de levertijd?
A:

Wanneer uw pakket ons magazijn voor kwaliteitsborging verlaat, duurt het ongeveer 7-8 dagen om u te bereiken, afhankelijk van het item dat u bestelt, de oorsprong en bestemming.

Q:Kan ik het afleveradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
A:

Ja, neem contact op met onze klantenservice, maar houd er rekening mee dat we het afleveradres niet kunnen wijzigen nadat de verzending al is verwerkt.